Sotsiaalmeedia strateegia
Sinu brändi sotsiaalmeedia turunduse vundamendiks on audit ja strateegia. Alustame sotsiaalmeedia auditist, et kaardistada ettevõtte hetkeseis ja leida kohad, kus on arenguruumi. Sealt edasi loome eesmärkidele vastava ja mõõdetava strateegia, mis aitab brändil kasvada.
Sotsiaalmeedia strateegia loomise hind
Teenuse hind kujuneb tunnitasu alusel. Tasuta konsultatsiooni käigus arutame läbi sinu brändi tööde mahu , mille alusel teen personaalse hinnapakkumise
SOTSIAALMEEDIA TURUNDUSE STRATEEGIA LOOMINE
- Tasuta sotsiaalmeedia audit
- Eesmärkide seadmine
- Sihtrühmade kaardistamine
- Kanalite jaotus
- Strateegiaplaani loomine
- Mõõdikute seadistamine
Mida sotsiaalmeedia strateegia sisaldab?
Tasuta audit
Enne mis tahes strateegia rakendamist on oluline mõista ettevõtte praegust olukorda sotsiaalmeedias. Meie tasuta audit annab ülevaate teie praegustest sotsiaalmeedia turunduse seisust ning võimaldab tuvastada võimalused ja valdkonnad, kus on vaja parendusi.
Eesmärkide seadmine
Kuhu sa soovid sotsiaalmeedia abil jõuda? Aitan seada selged, mõõdetavad eesmärgid, olgu selleks bränditeadlikkuse suurendamine, liikluse genereerimine või müügi tõstmine. Need eesmärgid on teie sotsiaalmeedia strateegia aluseks.
Sihtrühmade kaardistamine
Brändi sotsiaalmeedia edu sõltub suuresti sellest, kui hästi mõistate oma sihtrühma. Aitame kindlaks teha ja kaardistada teie ideaalsed kliendid, mõistes nende vajadusi, käitumist ja eelistusi. See info on aluseks asjakohase sisu loomisel ja õigete sõnumite edastamisel.
Kanalite jaotus
Mitte kõik sotsiaalmeedia kanalid ei ole iga ettevõtte jaoks sobilikud. Aitan sul valida õiged platvormid, mis sobivad kõige paremini ettevõtte eesmärkide ja sihtrühmaga. See omakorda tagab turunduseelarve kõige tõhusama ja tulemuslikuma jaotuse õigete kanalitele.
Strateegiaplaani loomine
Koostan põhjaliku sotsiaalmeedia strateegiaplaani, mis sisaldab sisustrateegiat, postituste sagedust, kaasamisstrateegiaid ja reklaamikampaaniaid koos ajalise kavaga. Selle plaani järgi saab sotsiaalmeedia tegevusi ellu viima hakata.
Mõõdikute paika sättimine KPI
Oluline osa strateegia loomisest on mõõdikute ja võtmetulemusnäitajate (KPI-de) määratlemine. Need aitavad mõõta ettevõtte sotsiaalmeedia strateegia edukust ja tagavad, et saate oma edusamme järjepidevalt jälgida ja hinnata. Aitan teil seadistada õiged mõõdikud, mis on kooskõlas brändi eesmärkidega ja võimaldavad saavutada maksimaalset ROI-d.
Tulemuste mõõtmine ja analüüs
Strateegia ei lõpe plaani rakendamisega. Väga oluline on jälgida sotsiaalmeedia tegevuse edukust. Selleks on vajalik tulemuste regulaarne mõõtmine ja analüüs, mis võimaldab meil hinnata, millised strateegiad töötavad kõige paremini ja kus on ruumi edasisteks parandusteks.